Dette blogindlæg lever på ingen måde op til de anbefalinger og inspirerende råd aftenens to inspiratorer Morten Brøcker fra Brøcker Kommunikation og Tim Knorborg Jensen partner i Texta i stor dele ud af til Relationsfabrikkens Inspiration-as-a-Service aften.
Hvor er din kernefortælling gemt, hvordan får du opbygget en stærk kernefortælling, hvordan profilere du din virksomhed optimalt i medierne, således den direkte understøtter din strategi og forretning, hvornår er du interessant for din omverden, kan din mor forstå hvad du vil kommunikere? Alt det og meget mere var værdifulde indsigter fra Brøcker Kommunikation. Deltagerne blev også sat på arbejde, hvilket vi i Relationsfabrikken påskønner, vi har nemlig stort fokus på at vores medlemmer lærer hinanden at kende på kryds og tværs. Opgaverne tog udgangspunkt i vores individuelle kernefortællinger. For nogen kan det være en udfordring finde, at få andre perspektiver hjælper en på vej.
Søgeord, konverteringer, content marketing, læsbarhedsindex, Placering 0, kommatest, organisk – stavefejl er bare noget af den kompleksitet man udsætter sig for, når man vil noget med sin digitale trafik. Kan man da ikke bare åbne en butik, sætte et flot skilt op, feje gaden, lave et pænt vindue og yde en fantastisk kundeservice? Så kommer kunderne igen, og alle er glade. Det er da til at finde ud af at lave forretning på den gode gammeldags måde.